2013 Fitflop rock chic Sandals met diamant

12-05-2017 07:00

De winter fitflop folding skiën een ding... Elke dag, het is erg zonnig, onze familie kwam in de bj ski, hoewel dit al is de tweede keer dat ik skiën, maar ik voel nog steeds nerveus en opgewonden.Skiën, niet veel mensen, ik snel voor een goede uitrusting, snel in de ski - piste.Ski schoenen zijn heel zwaar, ik heb de locatie praktijken op het vlak van langzaam heb ik geleerd om evenwichtige zwaartekracht, en M 'n zus naar je plaats.Want de laatste keer dat ik het niet leren skiën, of niet, dus het is mijn ervaring.

Ik pepto - bismol begon de eerste skiën.2013 Fitflop Bow - -De sneeuw is steil, maar ik was net uit.Fitflop tilbudGa niet ver weg. Het is geen controle over goedkope fitflops slippers de snelheid en het centrum, viel in de sneeuw, papa altijd achter me, haastte me oppikte.Ik sta verder naar beneden, stiekem aan mezelf goed actie nodig, de rest van de reis ik wiebelig blijven, niet uitglijden.Ik sta op een magisch tapijt. Was een beetje ontspannen, voelt het net alsof skiën, ik kan niet wachten om weer de tweede keer skiën.

Dit keer ben ik vol vertrouwen, niet dat goedkoopste fitflop papa mij volgen, en mijn zus in de sneeuw en gleed naar beneden, iksta heel stabiel. Het hele proces heb ik geen ongelukje, veilig naar het einde, ik gelukkig.Fitflop supertoneZeer snel naar het station op, op de helling van de vader en moeder zwaaide ik eindelijk leren skiën.Dat ik niet kan stoppen met oefenen voortdurend. De ring, zeven of acht ik ook steeds meer verfijnd, niet bang zijn.Door fitflop aanbieding middel van skiën, ik snap ook iets leren, als je een succes zou worden.Ik kijk uit naar de volgende keer gaan skiën.De winter skiën een ding...