cheapest fitflops

18-05-2016 14:30

jeg elsker langt væk. jeg har for længe siden har ikke set dem tændt hoved, i disse dage, selv om nogle tab, men også følte ikke støtte hårdt. måske i første omgang afsked, når der er vrede i hjertet, så er adskilt på grund af sig selv ikke sekel nægtede at lade deres svaghed. indtil pludselig en dag tilbage til at stå ansigt til ansigt med hjerte er ignoreret længe fravær, det var mit hjerte var tømt det ikke bekymrer sig om deres, jeg kan bære. jeg indrømmer, at i det øjeblik, der var stærk nok, jeg var at miste deres virkelighed på vandet. jeg indrømmer, at de jeg voksede op, giver mig op, lad mig betale mest, jeg indrømmer, at de i hele min ungdom udgør den mest kan ikke fejl. uden dem, min lykke er ikke glad, ikke ham.jeg er ked af det, alle er virkelig ked af det, men, og har brug for deres støtte, hvorfor jeg så uheldigt mistede dem. -.. , hvad tror jeg ikke forstår, men jeg ved også, at, den største fejl, må jeg spørge om mig, jeg holder af. folk har ikke betalt, og bortset fra en lejlighedsvis egensindige dominerende har aldrig skadet dem. jeg fandt senere ud af, og nbsp; er mit hjerte er for tung, gevinster og tab, er at betale belønning. fitflop støvletter så, når de ikke kan opfylde mine behov.

jeg vil selv lave tab ville blive sur. jeg er en voluntaristisk børn er ikke i kontrol kan ønske, men som det er, som det skal være, så når de igen og igen står over for mere krav vil fitflop støvletter blive træt, træt. jeg troede, at jeg skulle have meget mere, men deres kærlighed er begrænset, hvordan kan heleen del af mig... at jeg ikke altid forstår, jeg håber bare, at jeg elsker, elsker jeg, hvad er, hvor svært det kan være. men nogle folk i denne verden, den kærlighed er ikkecheapest fitflops onlinekan være fuldstændig forventer af sig selv, giver sig selv. så selv om jeg betale mere, der opfylder deres hjerte ikke kan give dig det, uanset hvad jeg hårdt for at elske, ikke kan give, er ikke, men hvorfor er det at miste dem, før de kan forstå sandheden. .

selv om jeg forstår ikke multi -amazon fitflop sandals salger, hvor meningsløst, er intet værd, jeg var tvunget til at værne om. men uanset hvad vi søer for at græde, eller at det til gamle... dig. og du og nbsp; er den person, jeg elsker mest, jeg elsker... på grund af den unge, som du giver mig varm, rørt, og kærlighed er min nærmeste slægtning er ikke givet mig. hvis du ikke fortæller mig, jeg tror, jeg har indtil nu ikke fitflop dame forstå & quot; elsker & quot; hvadFitflop rock chic med diamant Pieces navy blueen ting. måske de var sammen i din mening, men er en del af vækst i unge, men jeg er nødt til at stole på det i årevis.